sfp sfp
253
BLOG

Linki do sprawy "faszyzmu" i afery z 11.11.2010

sfp sfp Polityka Obserwuj notkę 5

Garść linków do ciekawych tekątów na temat "faszystowskości" przemarszu z 11.11.2010 jak i relacji z zajść. Ku rozwadze, przemyśleniu i jako zaczyn dyskusji. Oczywiście wdzięczny będę za nowe linki oraz krytykę. W szczególności prośbę kieruję do braci z lewej strony - trudno mi przedstawiać Wasze poglądy, bo są mi emocjonalnie dalekie, a zależy mi na pełnym obrazie. Równocześnie apel do pozostałych o nie glanowanie - oni na S24 są w mniejszości, więc kulturalnie i błyskotliwie (ew. ironicznie) błąd wykazać można, ale nie kopać. To w ogóle bezcelowe, a tu dodatkowo mało honorne.

22 XI 2010

  • dla równowagi głosów (jakoś lewaków nie widać zbyt wielu) zacytuję ichce (?) źródło: Oświadczenie środowiska bojowych antyfaszystów w sprawie oskarżeń o "mowę nienawiści" i nieuzasadnione używanie przemocy. Wybiórczy cytat: "Tym samym oświadczamy, że wbrew policji i neoliberalnym mediom starającym się na nas naciskać, będziemy dalej prowadzić swoje działania przeciwko skrajnej prawicy przełamując państwowy monopol na przemoc, jeżeli uznamy to za słuszne i skuteczne (tak jak 11.11)."
  • Robert Biedrzycki- ciekawy wpis - polecam do rozważenia. Czasem skrajna lewica i narodowcy mają "po drodze", choć tego typu sojusz taktyczny byłby mocno wątpliwy dla obu stron. Komentarze znaczące. Niespodziewałem się spotkać ludzi tak myślących. Myślałem, że ten typ wywodu (tres) został zabalsamowany z Leninem...

23 XI 2010

  • Sękowski: Sutowski - redaktor od powielania kliszy - krytyka i wykazanie błędów p. Sutowskiego z "Krytyki Politycznej" na Fronda.pl
  • dokument o Rafale Gan-Ganowiczu na YouTube. "Antykomunizmu nie wyniosłem z domu. To komuniści nauczli mnie antykomunizmu". cz.2, cz.3, cz.4 (ostatnia). Znaczenie przywódców (instuktorów sowieckich, czarowników wioskowych itp.) wskazuje na znaczenie operacji specjalnych: zamiast walczyć z otumanionymi rozwalać tych, którzy są przyczyną wojny - przywódców. Choć oczywiście z apoteozą najemników trzeba uważać. To jest wywiad z najemnikiem z przekonania. Książka "Grey Scouts" daje nieco inny obraz. Wygląda na to, że Ganowicz jakąś książkę napisał - ciekaw jej jestem.

 

sfp
O mnie sfp

Dość! Biorę urlop od polityki - oni wyczyniają, a wrzody będę leczył sam (bo wykończą służbę zdrowia). Znudziło mi się Słoneczko Peru co lśni jak woń PGR-u Ojczyzna gdzie indziej mnie potrzebuje, więc zajmuję się ciekawszymi/bardziej produktywnymi zajęciami. Proszę więc Sz.P. czytelników i dyskutantów o wybaczenie powolnej reakcji. Równocześnie upraszam o nie nadsyłanie do redagowanych przeze mnie lubczasopism notek niezwiązanych z ich profilem! Ost. aktualizacja opisu: 16.04.2011

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka